The Mustache Girl

*Big waves to you sitting in front of your monitor*
Name : Secret
Birthday : February 12
Study at : My school
Stay at : My house
Status : Taken maybe?
Dreams : Wanna be a good crush for you, you and you.
Contact Me : 0123456789, call me maybe?
Love It So Much
-Family
-Friends
-My Bloggie
-Reading
-Taylor Swift
-Love eating fried rice
-Skinning
-Cooking
-Hang out with family & friends
Hate It So Much
-Liarr~
-Copycat
-Anon
-Haters
-Backstabbers
Heyy. :)
First post
Kdg kdg kite kena faham about FIRST LOVE of MY LOVE. Haha.
Mendalam maksud nye tu. Cinta pertama cinta saya. Or lebih senang nak cakap,
hmmm cinta pertama bf/gf saya. Kay kite jgn nak keras kepala sgt pasal nie. Tk
boleh halang diorg nie daripada mencintai or menyayangi or else kat first love
diorg. Sebab cinta tk perlu dipaksa. And membenci pon tk perlu dipaksa. So
selagi korg tk faham diorang, diorang slow slow akan rasa bosan, fedup, giveup
or else terhadap korg. So think? Nak ke pasangan korang lepaskan korang mcm tu
je? Wooo, tersiksa beb. So kalau tknak please faham diorang sebelum korang
difahamkan. Hewhew. And even ada perasaan jealous kat hati korang, korang
jangan lah pendam sampai basi. Busuk hati tuu nanti. Hahaha. Just luahkan, just
cakap kat pasangan korang yg korang tk sanggup nak share kasih sayang dgn org
lain. Tapi….. tk perlu lah nak paksa pasangan korang, contoh LUPAKAN DIA!
JANGAN SAYANG DIA! Oh noooooo :3 dengan rela hati korang akan diceraikan tanpa
talak. Kahkah :P Kay cube korang fikir, if dia layan first love die tuh masa
korang gaduh? K means, dia nak korang jealous, nak korang tahu betapa sakitnya
hati dia masa korang buat dia macam apa tah tuu :D hahaha. Time tu padan muka korang,
tula, lain kali dah ada tuu jgn buat hal. Jangan game or else. Nanti pasangan
anda tu akan balas jugak. Maybe bukan dalam masa terdekat. Tapi it’s will
happen *ohhnightmare*hahaha, fikir lah. Macam lah korang tk sayang first love
korg kan? Ish ish. What a damn right? :D So, mcm mana korang, mcm tu lah
pasangan korang. Jangan fikir hati and perasaan sendiri je. Nanti dibenci what?
Kahkah. I’m here just wanna tell you what I’ve learnt before. Taknak korang
tersiksa in YOUNG LOVE. Kecik kecik dah gatey :P Kite sendiri nie pun sama :3
Nak cerita something about me and my first love.
K dia baik. Susah nak dapat macam dia lagi :’) Haha, tapi
ada jahat jugak, sebab dia buat orang macam takda perasaan. But, I know kenapa
dia buat mcm tuu. Hmmmk, saya dgn dia, tk pernah ada hubungan, tk pernah apa
apaa. Tapi, dia cakap kat member dia yg kitorang COUPLE. Ohhh world :3 hhaha.
Tapi, tu pun member dia yg cerita lepas kitorang dah buat keputusan nak lupakan
sesame sendiri. Member dia kata ‘dia sayang kau’. Ohh, now what? Apa semua nie?
Knp awak kembali time saya dah lupakan awak? Awak text saya. Awak cakap awak
sayang saya? Oh why sayang? Why now? Knp dulu tk jujur je? Knp bagi saya tersiksa?
Hahaha. Mcm tu lah sepanjang nie. K today 4 December dah 9 bulan kitorang tk
meet. Did you know that I miss you? I miss you so much. Mase tu saya keluar
dengan bf saya, kawan awak. Sumpah saya tak Nampak awak langsung :’) Then
esoknya awak text awak cakap ‘cute kau semalam’ awak Nampak saya? Awak…….. saya
rindu awak :’(even now kita just kawan, tapi sayang saya kat awak tk pernah
hilang dari dulu sampai sekarang. Percayalahh bila awak dah jadi first love
saya, sampai sekarang awak tetap ranking teratas kat hati saya. Percayalah wakk
:-/ maybe senang awak cakap, saya ni kecik lagi that’s why susah nak pilih.
Tapi awak tahu tak? Betapa hancurnya hati saya masa awak cakap mcmtuh? Jangan
fikir budak kecik tu tkde perasaan. Kay? Saya bukan susah nak piih, cuma sebab
saya nak jaga hati org sekeliling saya pilih dia. Hope awak faham. Sayang saya
kat awak tk pernah hilang dn takkan hilang. Buatlah jahat banyak mana pon, awak
tetap baik dimata saya dan awak adalah orang yg dah bahagiakan saya :’)
And it's the last for my first post. Panjang macam ape kan? But penat tau karang, so read it and you will know :*
Kbye. Assalamualaikum *i'm a muslim*
| Newer Post