The Mustache Girl

*Big waves to you sitting in front of your monitor*
Name : Secret
Birthday : February 12
Study at : My school
Stay at : My house
Status : Taken maybe?
Dreams : Wanna be a good crush for you, you and you.
Contact Me : 0123456789, call me maybe?
Love It So Much
-Family
-Friends
-My Bloggie
-Reading
-Taylor Swift
-Love eating fried rice
-Skinning
-Cooking
-Hang out with family & friends
Hate It So Much
-Liarr~
-Copycat
-Anon
-Haters
-Backstabbers
Heyy. :)
Dear HSS. This for you.
Assalamualaikum.
Ada orang cakap dengan saya, better lupakan je dia sebab dia tak pernah sayang kau pun. Saya dengar, saya senyum, saya harap diorang tahu yg saya masih kuat untuk dengar semua tu. Sebab-sebab saya kuat untuk dengar semua tu, sebab awak selalu buat saya happy, selalu buat saya senyum dan awak selalu buat saya bahagia. Tapi kan wak, sekarang kebahagiaan tu hilang. Kenapa?
Saya tinggalkan dan ditinggalkan. Dah dua kali saya kena macam ni. Dan dua kali tu jugak awak adalah orang yg tinggalkan saya. Kenapa wakk? :'/ Awak, awak lah kekuatan saya untuk teruskan hidup ni tapi....awak juga kelemahan saya. Saya harap awak faham. Dari dulu wak saya berharap. Sampai sekarang saya tak pernah dapat kasih sayang yang ikhlas dari awak. Yang saya dapat hanya kasih sayang untuk menjaga hati ni. Kenapa?
Untuk girlfriend awak.
DearMF, jaga dia elok-elok. Saya baca semua status awak dekat fb tu. Saya faham yg awak terlalu sayangkan dia. Saya tahu awak tak kuat tanpa dia. Saya faham :'/
Walaupun saya sendiri takda kekuatan untuk semua ni, tapi saya tahu ada yang lebih memerlukan dia. Saya tak layak untuk dia. Saya faham tu. Selama ni penat dia mencari alasan untuk jauhkan diri dari saya. Saya tahu. Saya nampak semua tu. Saya bukanlah memaksa dia untuk terima saya. Saya cuma nak dia hargai kasih sayang saya yang saya bagi kat dia dari dulu. Dari mula saya kenal dia.
Saya nak dia bahagia dengan insan yg dia pilih. Saya faham mereka saling menyayangi. Saya selalu doakan kebahagiaan mereka. Saya akan hadapi semua ni dengan tenang, tabah dan sabar. Saya kan kuat ;')
Sincerely,
HSS admirer.
Older Post